BLACK & WHITE


THE SUN IS AMAZING

Idag har jag solat, okej att det va typ 1 timme endast .. Men jag är rätt nöjd med att ha kunnat ligga ute, eftersom jag har lite svårt att ligga ner fortfarande. En vecka sen mitt besök hos doktorn nu!
Jag och mamma har även kokat gelé idag, med vinbären jag plockade i fredags. 

Alltså jag vet inte alls vad jag ska skriva, bloggen är inte rolig alls nu. Så jag tror att bloggen kommer vara lite "empty" på text-inlägg, och det kommer nog mer vara bilder, som jag tagit!

Jag älskar dig.

GÄSTBLOGGAT

Jag har gästbloggat i Julias blogg, hah! Rätt nice huh?..

Läs där om ni vill, så ska jag sova nu! Godnatt!

-


DET ÄR JU SOMMARLOV ..

Alltså, dagarna går åt av att ligga på soffan. Jag gör ingenting om dagarna, det känns hemskt faktiskt. Jag orkar inget, för att jag bara ligger och kollar tv. Min kondition är nere på noll, och jag har match om två veckor .. Yayy, undrar hur det kommer gå.

Tänk att det är lördag nu, på onsdag drar jag till Halmstad och sover hos Julia. Kommer bli fett myyys! På torsdag är det Rix FM festivalen i Halmstad, vilka ser man där? Självklart kommer jag stå längst fram i publiken, och dräääääägla över Eric Saade .. (a) Hihihih, han är sååååå sjukt snygg, raaooowr.

Ne, vet inte vad jag ska skriva mer än att jag tänker plocka mina ögonbryn nu, haha!


Fina strukturer på molnen, älskar't.

EN OCH EN HALV TIMME

Har jag spenderat vid datan nu.
Jag får tyvärr inte sitta längre, för då hade det självklart blivit fler inlägg, men nu är det som det är, och jag får inte belasta det .. haha!
Ska lägga mig och kolla tv nu, sen blir det natti! 



Kvällens Frida!

VINBÄRSPLOCKNING & SOL

Idag har jag stått och plockat vinbär på baksidan och jag fick ihop nästan 8 liter!. Solen har även legat på lite, så stog och hade på mig bikini, fick lite färg tror jag allt!
Annars har jag faktiskt inte gjort alls mycket idag, cyklade en runda med mamma innan, och va och handlade och lite. Det går rätt bra att cykla, gör lite ont men annars så!

Lyssnar på Britney Spears nu, världens snyggaste tjej? Hell yeah! Hon sjunger även sjukt bra! 

- Tre av mina absoluta favoriter med henne, men man ska ju inte glömma typ Womanizer, Toxic, Selfish m.fl!

I AM LAYING IN MY BED

Ligger just nu i sängen, smsar med lite trevligt folk och slappnar av. Ligger på rygg tillochmed, ett bra tecken på framsteg för såret enligt mig! Så nu ska jag väl va social tillbaka, och så hörs vi imon! Glöm inte min instagram, heyyfriida är namnet där!

MAAAAT

Sitter och käkar stuvade makaroner och köttbullar. Jag är kunglig på att laga mat, så kunglig att makaronerna är helt smaklösa och köttbullarna stekta förlänge, vilket resulterar i as mjuka ..
Men som sagt, man kan inte lyckas varje gång. 

Tog idag insiativet att sätta mig i matrummet och äta för en gångs skull, annars vill jag alltid sitta i tvrummet. Men Håkan Hellströms ljuva röst gör mig sällskap!

PHOTOS

Jag har tränat på att använda manuell fokus, därför är de ganska osnygga .. Men man lär sig inget utan att träna, så det var det jag gjorde igår när jag hade tråkigt.

GODMORGON

Idag hade jag tänkt att plocka av alla vinbär. Mamma ska göra gelé av det, och jag tänker inte bara sitta inne idag så det är väl bäst att göra nåt vettigt. Får en slant också om jag gör det, great! Igår va jag ute och tog kort, eller aa, lite typ, men det va senare på kvällen så ja, dom blev inte så bra! Nu tänkte jag gå upp och äta frukost.

DET ÄR NÄSTAN BRA NU

Jag kan nästan sitta normalt nu, det är riktigt skönt. Jag va till och med ute igår och gick, inte så långt men en bit. Viktorbästis gjorde mig sällskap, snällt huh?

Idag har jag hackat lök till maten, sen legat på soffan. Och nu sitter jag på soffan, för första gången på nästan en vecka sitter jag på rumpan, yayy! Kollar på 'Världens strängaste föräldrar' nu, eller det är reklam ,, men det är ialla fall det på tv. Så nu ska jag kolla på det, sen ut och gå en liten runda. Vid 5 kommer mamma hem, och då ska hon fixa mitt sår, hehe! 

För er som vill veta så är det ett snitt vid svanskotan som är 2½ cm långt ungefär. Dom har heller inte sytt ihop det, och därför är det så ömt hela tiden. Och inatt hoppade min katt på mig, och damn va ont jag fick! 

NU BÖRJAR DET! 
Men med detta inlägget ville jag bara säga att jag är tillbaka!



BLOGGPAUSE ETT PAR DAR

Måste ta bloggpaus ett par dagar, för kan inte sitta. Jag va på akuten igår, så är opererad där jag hade ont. Ja, därför kan jag inte blogga! Ligger ändå bara på soffan och kollar tv. Ni får ha det så bra sålänge, så hörs vi när det är bättre!

GODNATT TYP

Ska lägga mig nu och kolla på film tänkte jag. Kan inget annat göra, fuck min svanskota!
Så detta är sista inlägget, puss!

R.I.P AMY WINEHOUSE

Sitter nu och lyssnar på Amy Winehouse. Inte nog med Oslo och Utöya, så har Amy också dött!
Vart är jorden påväg? Att störta?..



INGET GJORT PÅ HELA DAGEN

Jag har legat på soffan i princip hela dagen. När jag inte legat på soffan har jag gått i huset för att sträcka på ryggen. Min svanskota är värre än igår, och idag har jag ont när jag ligger ner också .. 
Just nu har jag satt mig helt på sniskan, men det gör fortfarande ont och jag vet inte alls hur jag ska sitta, så jag tror jag drar ner lite till mamma och pappa och lägger mig på golvet för att kunna slappna av lite. 

Btw, nu ska jag töja till 5mm i örat, great! Tack Emma för att jag får låna din töjning!
Ni får bild imon på den, tror inte riktigt jag vågar trycka i den än .. Haha!

VARMT UTE, NU? ..

Yayy, det är fortfarande varmt ute och klockan är halv 2. Blir man lycklig eller? .. Självklart!
Nyss hemkommen från Ebba, eftersom mamma och pappa va hos Lotta. Jag åkte dit vid 11 ungefär, för träffade Amanda en stund innan.

Nu ligger jag i sängen, och har fett ont i svansis, och vet inte alls hur jag ska ligga! ..*suck* Blir nog att sova bort alla mina hemska besvär .. Haha!


Kul att man ser så himla pigg ut ..

INGET BLOGGANDE

Jag har somsagt väldigt ont i min svanskota, och kan knappt sitta. Och när jag sitter gör det så ont att jag inte kan andas, så jag vet inte riktigt om det känns lönt? ..
Jag har legat på soffan hela dagen, sovit en stund också, typ 2 timmar. Jag kom precis ur duschen, kändes skönt att fräscha till sig lite. 

Men eftersom jag inte gjort nåt idag så känns det inte så lönt att skriva, för har inget att skriva om .. Ska ialla fall träffa Amanda sen en stund ialla fall, men måste äta först. 


HEJ ONT I SVANSKOTAN

Usch, jag har fått så där ont igen. I min svanskota. Det känns som att den inte riktigt får plats, helt drygt faktiskt. Kan knappt sitta, och därfår halvligger jag på soffan med pappas data.
Jag har dammsugit hela nerevåningen, och pappa har hängt ut mattor. Det är typ det ända som jag gjort nu på förmiddagen .. Och nu börjar jag bli rätt hungrig.

På tv är det nån match från Gothia Cup, men det är från gårdagen, men det är det ända som är något roligt på tv. Så nu ska jag kolla på det. Duktiga pojkar, endast 16 år.

Igår kollade jag på Dear John på lilla datan, och jag lipade som ett litet barn! Världens bästa film, helt sjukt alltså!

Hörs sen, om jag orkar sätta mig ..

FILMTIME

Nu tänkte jag ta min lilla mini-pc och lägga mig i sängen för att kolla film. Det blir nån av dom fina filmerna Dear John, Remember me eller The last song.
Så nu ska jag nog faktiskt göra mig iordning, för är väldigt trött idag. Inge smart att va uppe till 2 om man ska upp 9 .. Haha!

SÖTISAR ..

HEMMA FRÅN HALMSTAD

.. Och självklart glömde jag min svart cardigan.

Jag kom istället hem med lite annat, great huh? Det vart en mönstrad ganska genomskinlig blus, från BikBok. 70% va det även på den, vilket kap! Sen köpte jag ett oversize-linne på Gina Tricot med amerikanska flaggan, grymt. Det sista blev en välbehövlig plånbok, som jag kommer få plats med allt i, tillochmed mobil!

Dagen med Julia har varit kanon, saknat henne så mycket, och man blir verkligen glad när man träffar sina vänner när man saknar dom så mycket!
Vi har käkat på donkis, sprungit på stan och bara haft allmänt mysigt. Pratat om allt mellan himmel och jord. Även stött på min ganska krassliga lilla vän Ebba, krya!


MOT HALMSTAD OCH MIN FINA JULIA

Nu ska jag fortsätta att klä på mig, men vet inte vad jag ska ha upptill. Just nu sitter jag i jeansshorts och ett svart linne, yayy. Måste fan ringa till Julia och se om det är varmt i Halmstad. Kul om det inte är det, så har jag typ inga varma kläder .. Haha, fail.
Jaja, vi ska ialla fall springa på stan, och äta på stan, och bara ha det allmänt mysigt. Jag saknar dig, massor. 

Men måste faktiskt skynda mig nu .. 


GODNATT ONSDAG

Godnatt, kära onsdag. Jag har faktiskt tänkt att sova nu, för imon åker jag med tåget vid 10.54 till Halmstad, till min fina Julia och stannar där över dagen. Hänga i stan bara, softa stenhårt och sen tar jag tåget 18.21 hem.
Så det blir nog sjukt mys tror jag. Det brukar vara det! 

Btw, min snygging har färgat håret brunt! Dum, men snyggt vart det! Här är hennes blogg -> LÄNK

GODNATT!

ROLIGASTE KVÄLLEN, FAST NE

Jag är trött, så himla trött. Lovade även mamma att inte sitta vid stora datan ikväll, hon kan inte sova när jag sitter där .. Så ligger i sängen, med lurarna med hög musik och den lilla datan på magen! GREAT.

Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag vunnit en kamera, i FRIDA-tidningen. Coolt huh? Jag tycker det, och min pappa med! Haha, han va tvungen att läsa tidningen bara för det, som jag skrattade eller?!

Tror att jag ska va lite social, på msn. Fast ne, blir nog att läsa bloggar, yaayy!

JAG HAR VUNNIT EN KAMERA

Jag har vunnit en kamera i FRIDA-tidningens tävling "Min modevecka". Fattar ni att jag har vunnit?! Bland typ flera tusen andra tjejer, vann jag? OMG, jag tror faktiskt att jag tuppar av!


Kameran jag vann

GODMORGON VÄRLDEN

Nu sitter jag och Frida och äter frukost hos Amanda. Amanda är dock inte här, hon har åkt och jobba. Så nu sköter vi huset, och äter frukost här! 

Igår så somnade jag och Frida ganska direkt efter jag lagt ner datorn. Men berättar sen, men har inga bilder ..

FEST HOS MANGE ..

.. Är den sääämsta låten ever. Jag har haft den i hjärnan hela kvällen, Frida har bara lust att slå mig .. OOOH SNAP! Vi hann bara titta på en Harry Potter film ikväll, synd som bara den. Men Amanda ska upp och jobba imon, så jag och Frida har hennes hus för oss själva, fest hos Amanda .. aa fast ne!

Nu ska jag nog va snäll mot Frida, och lägga ner min lilla bloggdata, och sen snacka med Frida! Godnatt!

FIXA MIG

Ska till Amanda snart, måste dock bara fixa mitt hår först. Tänkte också slänga på mig lite foundation för att dölja min ojämna hy i ansiktet, hehe.
Självklart följer kameran med mig, så bilder får ni säkerligen imorgon. Nåt mer inlägg blir det nog inte idag, men ni som har Instagram på iPhonen, kan ju följa mig där, för där kommer jag uppdatera! 


FIXA MIG

Nu tänkte jag att jag skulle fixa mig faktiskt. Sen ska jag se om pappa hittade nån träbit, hoppas på det. Ska bli super cool när mitt kors är färdigt ..
Yayy, sen ska jag leka med Amanda och Frida. Sen sovis hos Amanda, myyys!



EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD

Nu ska jag spela mitt absoluta favoritspel, mycket bättre än fucking wow, cs och allt det där.

BLOGGTORKA

Därför tänkte jag länka några bloggar jag följer, och varför jag följer de.

http://kissies.se - Självklart, hon är så patetisk, men ändå så rolig.
http://werun.nyheter24.se/desireenilsson - Började följa hennes blogg för inte alls länge sen, har tyckt att hon är wannabe Kissie, men yay, det är hon typ inte.
http://juliahbaby.bloggplatsen.se - Jag har följt hennes blogg ett bra tag, och så är hon en god vän till mig.
http://carolinesmode.com/hanna/ - Maria Montazamis dotter, hon är så sjuukt snygg. Och hennes stil, awesome!
http://rahlenfeldt.blogg.se/ - Sveriges snyggaste kille, hans blogg missar man inte ..
http://werun.nyheter24.se/isabelles/ - Gillar hur hon uttrycker sig, förstår ni?
http://eebbamelin.myshowroom.se/ - En av mina absoluta bästa vänner, klart som fan att jag vill veta vad hon gör.
http://nevnarien.se/ - Fotoblogg, älskar fotona, och att hon tipsar!

Det va nog de jag läser minst en gång om dagen, sen finns det ju fler, tillexempel mina kompisars bloggar osv osv.

GODMORGON VÄRLDEN

Nu har jag duschat till mig, vakna på riktigt kallar jag det! Duscha på morgonen är bland det bästa som finns, man känner sig så fräsch. 

Sitter nu och smsar lite, snackar med lite folk på facebook och väntar på att maten ska bli färdig. Jag är dock inte så hungrig, hehe. Nu regnar det fett mycket ute också, wtf?..

Ska ner nu, för mamma kom hem nu.

SOVA-DAGS

Ipren, vatten, sängen och en trötthet som är oslagbar får avsluta min dag.
Imorgon sover jag hos Amanda, troligen med Frida. Mys!

Godnatt kära vänner.

ECLIPSE

Precis kollat färdigt på Eclipse, den tredje filmen i serien Twilight. Jag är verkligen dunderförälskad i alla Twilight filmer, men jag tror det beror på att världens bästa skådespelare är med, och självklart menar jag Robert Pattinson!

Nu ska jag nog försöka hitta nån rolig människa som vill prata lite med mig, jag har verkligen ingenting att göra, surt huh? Ja, jag börjar bli rätt trött på mitt tråkiga osociala liv på mitt rum, borde faktiskt vara ute mer!

+ Jag ska nog fixa nåt kul, typ som en frågestund eller en outfit-tävling. Ni får veta mer imon! Men ni får gärna komma med förslag.


LÄNGESEN

SENASTE:
Dryck: Coca-Cola
Telefonsamtalet: Amanda
SMS: Anton
Sång du lyssnade på: Rain over me - Pitbull
Gången du grät: Vet inte,, inte så längesen tror jag!

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej, tror jag inte
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Morfar
Varit deprimerad: Ja, men inte sådär så jag inte viljat leva
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, haha!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: Blå
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej tror jag inte
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla, utom typ 7 eller 8
Hur många barn vill du ha: Ett, som jag ska skämma bort!
Har du några husdjur: Ja, en katt
Vill du ändra ditt namn: Det duger väl med Frida?
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg
Vilken tid vaknade du idag: Halv 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datan
Någonting som du längtar till: RixFM!
Senaste gången du träffade din pappa: För 10 minuter sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nej, lever vidare med misstagen jag gjort
Vad lyssnar du på just nu: Swedish House Mafia
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Min data
Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Vågen eller skorpion
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Åtteråsskolan & Nordinskolan
Gymnasie: Gislaved, samhäll
Högskola: Hoppas på fotografi eller journalistik just nu, men det är ju flera år dit!
Hårfärg: Blonddiiie
Långt eller kort: Långt
Längd: 160 nåt.
Vad gillar du gällande dig själv: Min hårfärg, och mina ögon
Piercings: Naveln och öronen
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererats
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Jennifer & Oliver
Sport du spelade: Fotboll
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Stelkrampsprutan
Konsert: Vet inte,, kommer inte ihåg
Förälskelse: Vet inte, man va väl inte kär när man va så liten? .. Men vet inte
Alkohol du drack: Ingen aning.

JUST NU:
Äter du: Lakrits
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Starta The Sims
Lyssnar du på: Britney Spears
Väntar du på: Att Sofie ska svara på mitt sms

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Chefsredaktör på Aftonbladet eller Expressen!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage, men eftersom att man ser armarna först är det nog bäst
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte
Ragg eller förhållande: Båda
Bråkstake eller tveksam: Vet inte

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nej
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Nej tror jag inte
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Jadå

TROR DU PÅ:

Dig själv: Oftast
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Vadå? den finns väl där?
Tomten: Nej
Att kyssas på första dejten: Ja
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Kanske
Vad kan du verkligen inte leva utan: Allt sånt där nödvändigt, som typ vatten och mat, och såklart så måsta jag ha mina vänner .. utan nåt socialt hade jag blivit helt sjuk
Vad vet inte så många om dig?: Jag har riktigt dåligt självförtroende och tar åt mig av allt folk säger.


GRÖNT


Depend Nr 249.

REGN, REGN & LITE SOL


MÅLAR NAGLARNA

Sitter just nu och målar mina naglar. Det blir mörkgrönt, riktigt snyggt tycker jag, så ni får nog en bild när det är färdigt! :)

Idag har jag inte gjort mer än att suttit i bilen och farit runt efter dekortegel till uterummet! Men vi hittade inget, och får alltså leta vidare imon, så då ska vi till Värnamo och kolla!

YOU BUILD ME UP ..


DAGENS FRÅGA

Jag har precis inne en fettstor nattfjäril på mitt rum!
Sprang in till mamma, som låg och sov, och skrek. Jag hann tyvärr inte ta kort, kameran va ju på skrivbordet .. och där var fjärilen också! ..
Men till dagens fråga;
- Vad använder ni för webbläsare? Jag har testat det vanliga Internet Explorer, men det är fan inte roligt. Har även använt Mozilla Firefox länge, och det är bra tycker jag. Nu testar jag Google Chrome, och det sägs ju vara det bästa. Jag vet inte, jag tycker inte att det är så himla bra, eftersom man inte kan göra så det blir mellanrum i texterna, alltså nerhoppningen .. Ni kanske inte alls fattar. Men jag har också använt Safari en del, och det gillar jag supermycket, och vet inte alls varför jag inte använder det nu.
Alltså, jag vill veta vad för nån ni använder!


INGET TRÄKORS

Nixx. Så blev det inte, för jag orkade inte gå ner till källaren..!
Jag spelade istället lite sims, men det spelade jag inte allt för länge faktiskt. Så nu sitter jag istället och sjunger på massa gamla låtar, typ "right round" med flo rida, haha! Facebook är också just nu min sysselsättning, och coca colan slinker ner rätt lätt också!

BLOGLOVIN & INSTAGRAM

BLOGLOVIN: Glöm inte att ni kan följa mig och min blogg på bloglovin! Det finns en "följa knapp" under fliken Länkar. Klicka där, och börja följa! Skriv gärna om ni har bloglovin också, älskar att läsa bloggar!
INSTAGRAM: Alla som har iPhone kan ju börja följa mig, för det hade vart sjukt nice. Ni som saknar inlägg om dagarna, så kommer det uppdateras där hela tiden, eftersom telefonen har jag med mig överallt. Bara att ladda ner, det är även gratis! Där är det bara att söka på 'heyyfriida', för det är så jag heter där!

TRÄKORS

Nu tänkte jag springa ner till hobbyrummet där vi har massa plankor och skit, sen tänkte jag faktiskt försöka göra ett träkors till ett halsband, ganska snyggt tycker jag. Hoppas på att det blir bra också .. haha!
Nu sitter jag dock och lyssnar på en riktigt skön låt som Rasmus visade mig, finns dock inte på Spotify ..*suck*


INGET ATT SKRIVA

Dagen har spenderats på soffan tillsammans med cola och några chips jag köpte i Tyskland (de va oöppnade). Jag har kollat på Gossip Girl tillsammans med mamma, men mer än så har jag inte gjort. Därför har jag inget att skriva!
Bara detta också .. Folk tycker jag är lik Josefine Öqvist i landslaget, men jag vet inte alltså!

FRIDA TAPPAR LÄSARE

Yes! Det är så det ligger till just nu, jag tappar läsare hela tiden. Det är inte kul, men jag får skylla mig själv när jag inte uppdaterar så mycket.
Kom ialla fall hem från Halmstad idag vid 5, och då blev det att slänga sig i soffan med mamma och pappa och glo på bronsmatchen för Sverige! Självklart vann dom, mot Frankrike. Det blev 2-1 för er som missat detta!
Men igår så gjorde jag och sofie inte så värst mycket, sprang runt på östra stranden och bara softade. Träffade några vänner också, trevligt! Det blev rätt tidig hemgång, men whatever, mysigt va det! Idag har vi gått i stan, haha!
Nu ska jag nog ta och lägga mig, har fet mensvärk och ipren hjälper inte. Så nu ska jag nog sova, eller kanske läsa en bok? Ingen aning, nåt blir det ialla fall.
Just det!
GRATTIS EMMY!

I'M NOT FAR AWAY

Jag är hemma, äntligen! Jag har varit i Sala nu hos mormor med mamma och pappa, kom hem igårkväll och då va Ninni och Uffe här så då satt jag inte vid datan.
Nu har jag försökt en stund att bränna dvd, funkar det då? fuck no! ..*suck* Måste nog ringa kusin ..
Klockan 17.11 så drar jag till Halmstad med tåget, där min lilla sötepöte möter mig på stationen. Ska alltså sova hos Sofie inatt, i hennes stuga. Ikväll vet jag fan inte vad vi ska göra, men det blir nog att träffa nån söt jäkel i Halmstad?
Nu ska jag dra mig neråt lite, och jag vill bara berätta att jag fett glad, det är sjuuukt. Ni får veta sen varför!

.. LIFE IS A DANCEFLOOR

Nu har ni en lite somriga header, men den är bara för tillfället. Ska fixa en, håller på med en, rättare sagt. Men nu ska jag ta och hoppa i säng, imon ska jag upp klockan 7 tror jag, frrrääsch man känner sig vid den tiden? .. Knappast.
GODNATT!

..


PHOTODAY WITH AMANDA

Yes. Innan så var jag och Amanda ute och tog massa fina kort. Ska nämligen göra ny header, spännande? - YEES.
Jag vill att det ska vara en liten "hemlis" med bilderna, så det blir en överraskning i headern, men ni kan få se några som jag inte ska använda!
Det va ju bara 3 av 196 bilder från min kamera. Kameran är Nikon D3100 och det tillhörande objektivet (18-55mm) Fotograf: Amanda Hultman

FRESH

Nu har jag städat mitt rum med. Så nu tror jag allt att jag ska ner och se om det finns nåt gott att dricka, hoppas på kyld cola, men tror inte jag finner detta!
Imon bär det av upp till Sala, frääääscht! Och på onsdag hoppas jag på att träffa Linn, som jag inte träffat på år och dar nu, så det är väl det som står på planerna. Kommer hem på torsdag, och på fredag kanske jag ska till Julia, i Halmstad .. Om hon inte skulle bort såklart!



DAM DAM DAM

Sitter och lyssnar på musik, och ska snart städa mitt rum. Det är riktigt stökigt, med massa kläder och annat skräp, blä!
Så nu ska jag göra det, så hörs vi snart!

I'M BORED

Jag är uttråkad. Till och med så uttråkad så jag sitter och dricker vatten och rullar på tummarna.
SLUTSATS:
Jag har ingen koll alltså.
Sitter och snackar med min fina kompis Simon, en riktigt rar pojk. Massa snygga bilder på facebook har han med, wow, helt galet!
SIMON!

NOT TODAY

Ni får tyvärr inte bilderna idag heller, hänt nåt random med datan och jag orkar inte krångla med den .. så ni får alltså vänta tills typ imon eller något i den stilen!
Men jag kan ialla fall säga vad jag hittat på idag, jo för jag har gått runt i min pyjamas till 4 ungefär och sen ringde jag Amanda. Gick till henne och sen ner till Netto för att handla lite gott, sen hem för hon skulle på bio!

Nu har jag suttit här ett bra tag, och jag är fortfarande skiiitglad att Sverige vann sin match idag mot Australien! Satt och hejade ett bra tag in i andra halvlek, sen somnade jag!

Nu ska jag pussla ihop en ny header eller något i den stilen. KRRRAOM.


GAMMAL BILD, AMANDA PLUUTTIIS <3

ONE PIECE


Hade inte klagat!

GODNATT.

AT MY PLACE

Nu har det varit rätt dött här i en vecka! Inte haft internet där nere, så aa, därför det varit såhär. Kom hem vid typ 8 eller nåt, nu ikväll. Borta bra, men hemma bäst! Så är det bara.

Jag ska ialla fall försöka sova nu, hoppas det går. Är ju faktiskt ganska trött, varit vaken sen halv 8. Okej, jag har sovit i bilen, men och liksom? Bilder får ni imon, förhoppningsvis. Jag ska träffa Amanda imon, så det blir mys.

Men ja, nu säger jag nog godnatt!


sa någon gammal bild eller?
mm, ja!

CAR, MUSIC AND MY PILLOW

Påväg nu, riktigt nice. Sov dock 3 timmar inatt, så nu ska jag sova! Vi hörs kanske nåt när jag är nere om jag hittar båt trådlöst nät, annars så hörs vi när jag kommer hem! Ni får ha det riktigt bra nu, puss:)

GOODNIGHT

Nu ska jag sova. Imon bär det av mot Tyskland. Ska gå upp 4 imon på morgonen, bäst att sova nu känner jag!

GODNATT!

NO TIME

Sitter här och måste packa det sista nu. Måste även fixa lite filmer till ett USBminne, eftersom att den lilla datan följer med och i bilen vill jag nog gärna kolla film.
Tömma minneskortet till kameran borde jag göra med, haha. Nu är det mycket tycker jag! Men har ju i princip hela kvällen på mig, borde vara trött imon för ska åka bil hela dagen typ. Ganska mys, men aa ..


Hotellet vi ska bo på, endast 50 meter till stranden!

COMMENTS

ida om pit planet - new album:
varifrån laddar du ner låtar?
Svar: Jag laddar oftast inte ner en och en, utan ett album. Då brukar det oftast bli från thepiratebay.org, eftersom dom oftast har allt. Men eftersom jag har spotify premium behöver jag inte ladda ner så mycket låtar, haha!

anonym om green nails:
Hej!
Tycker att du har sjukt fint hår! Hur har du fått det så långt? :)
Kraam!
Svar: Tjenis! Tack så mycket! Hur jag fått det så långt? Jag vet inte om det är så långt .. Men jag har bara toppat det när jag vart hos frisören, och inte hållt på för mycket med det. Har även ätit en del B-vitaminer!
Kram!

COMMENTS

ida om pit planet - new album:
varifrån laddar du ner låtar?
Svar: Jag laddar oftast inte ner en och en, utan ett album. Då brukar det oftast bli från thepiratebay.org, eftersom dom oftast har allt. Men eftersom jag har spotify premium behöver jag inte ladda ner så mycket låtar, haha!

anonym om green nails:
Hej!
Tycker att du har sjukt fint hår! Hur har du fått det så långt? :)
Kraam!
Svar: Tjenis! Tack så mycket! Hur jag fått det så långt? Jag vet inte om det är så långt .. Men jag har bara toppat det när jag vart hos frisören, och inte hållt på för mycket med det. Har även ätit en del B-vitaminer!
Kram!

RSS 2.0