HÖSTVÄDRET - LOVELOVELOVE

Nu är det mysigt ute. Ganska kyligt, solen skiner och himlen är klarblå. 
Var ute och fotade lite innan, behövdes faktiskt. Passade även på då att ta lite egobilder, för en ny header ska snart fixas. Den här jag har nu va bara slarv osv! 

Jau, skolan gick fort idag. Engelska, svenska och matte hade jag, men fick stanna kvar efter skolan för att göra ett psykologiprov jag missat. Så det gjorde jag, och sen tog jag bussen vid halv 1 hem. Pappa hämtade mig på stationen och nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik!
Ska redigera lite bilder nu tänkte jag, sen ska jag skriva en liten önskelista, för julen närmar sig! Måste även bestämma vad jag ska köpa till mina vänner .. Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0